Kokouskutsu / Möteskallelse

// På svenska nedan//

Tervetuloa Turun opiskelijoiden Pohjola-Norden ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen 09.12.2020 klo 18. Kokous pidetään Svenska Folkskolans Vännerin tilassa (Hämeenkatu 33-34 D). Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki jäsenemme ja toiminnasta kiinnostuneet!

Koronapandemiasta johtuen pyydämme ilmoittautumisen kokoukseen etukäteen. Kokoukseen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia osoitteeseen puheenjohtaja.topn@gmail.com 7.12.2020 klo 23.59 mennessä. SFV:n tämänhetkistä tilan henkilömäärää on rajoitettu, joten mainitsethan ilmoittautumisesi yhteydessä mikäli haluaisit osallistua kokoukseen paikan päällä. Tilassa on tarjolla käsidesiä, mutta oma kasvomaski tulee olla mukana. Suosittelemme vahvasti etäosallistumista kokoukseen Zoomin kautta. Linkki kokoukseen lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse. Kokouksen esityslista sekä kokousmateriaalit sisältäen toimintasuunnitelman, toimintakalenterin ja talousarvion vuodelle 2021 julkaistaan myöhemmin.

Syyskokouksessa valitaan hallitus vuodelle 2021 sekä käsitellään vuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Haluaisitko olla TOPNin hallituksessa ensi vuonna? Siinä tapauksessa lähetä lyhyt sähköpostiviesti osoitteeseen puheenjohtaja.topn@gmail.com. Kerro viestissä perustiedot itsestäsi, miksi haet hallitukseen ja mihin tehtävään haet. Voit hakea seuraavia paikkoja: puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, taloudenhoitaja, tai keksiä itsellesi oman tehtävän. Ehdolle voi asettua myös itse kokouksessa.

Otathan rohkeasti yhteyttä mikäli sinulla on kysyttävää yhdistystoiminnasta, kerromme mieluusti lisää! Seuraathan jo TOPNia Facebookissa ja Instagramissa? Vuoden 2020 hallituslaiset esittelevät itsensä, hallituksen vastuualueensa sekä vastailevat kysymyksiin ennen syyskokousta.

Ystävällisin terveisin

Paula Pukkinen
Turun opiskelijoiden Pohjola-Norden ry

–    –    –    –    –    –    –    –    –    –    –    –

Välkommen till Pohjola-Norden för studerande i Åbo r.f.s stadgeenliga höstmöte den 9 december 2020 kl. 18 i Svenska Folkskolans Vännernas lokal (Tavastgatan 33-34 D, Åbo). Alla medlemmar och andra som är intresserade av vår verksamhet är välkomna!

På grund av coronapandemin har vi bestämt att deltagarna måste anmäla sig på förhand. Till mötet anmäler man sig genom att skicka e-post till puheenjohtaja.topn@gmail.com senast den 7.12.2020 kl. 23.59. Lokalen har satt en gräns på antal personer i mötesrum så kom ihåg att nämna din närvaro samtidigt som du anmäler dig till mötet. Handsprit finns framsatt och man måste ha sitt eget munskydd med. Vi rekommenderar starkt att delta i mötet på distans via Zoom. Länken till mötet skickas till deltagarna per e-post. Föredragningslista och mötesbilagor med verksamhetsplan, verksamhetskalender och budget för 2021 kommer att publiceras senare.

På höstmötet väljs föreningens styrelse för året 2021 samt behandlas verksamhetsplan och budget för följande år. Är du intresserad av att vara med i styrelsen nästa år? Skicka ett kort e-post till puheenjohtaja.topn@gmail.com. Berätta kort om dig själv, varför du vill vara med i styrelsen och vilken position du ansöker om! Du kan söka följande befattningar: ordförande, vice ordförande, sekreterare, kassör, eller du kan skapa ditt eget uppdrag! Du kan också ställa upp vid mötet.

Tveka inte att kontakta oss om du har frågor, vi berättar gärna mer! Följer du TOPN på Facebook och Instagram? Styrelsen 2020 kommer att presentera sig själva, berätta om sina uppdrag i styrelsen samt svara på frågorna innan höstmötet.

Med vänliga hälsningar

Paula Pukkinen
ordförande
Pohjola-Norden för studerande i Åbo rf